Forside  >>  Job

Medarbejder-udtalelser

 

Casper Sjögren

Casper Sjøgren

SAP Project Manager
Jeg er uddannet akademiingeniør og startede i Orkla Health i 1999 som leder af et nystartet aftenhold i produktionen.

Efter 9 år som produktionsleder og med en stor personlig og faglig udvikling i bagagen er jeg nu Project Manager med ansvar for implementeringen af et nyt ERP system i Orkla Health.
Den brede kontaktflade og indsigt som et sådant projekt giver, er den rette motivation for mig.

Mulighederne for personlig og faglig udvikling samt det sociale samvær med kollegerne i bl.a. firmaets træningscenter er grunden til, at jeg synes, at Orkla Health er et firma man ”gider”. Orkla Health’ tilknytning til en stor koncern som Orkla giver mange spændende karrieremuligheder. 



 

Randi Bach Jensen

Randi Bach Jensen

International salgskoordinator
Jeg er uddannet akademiøkonom i international handel og har været ansat som international salgskoordinator siden februar 2008.

Min vigtigste opgave som salgskoordinator er at sørge for en god kommunikation og et højt service niveau, både over for kunderne men også internt i virksomheden. Delivery in time er et af nøgleordene i den internationale salgsafdeling. Det er utrolig vigtigt, at kunderne hele tiden bliver opdateret, hvis en vare bliver forsinket, da dette styrker kundens tillid til Orkla Health som virksomhed.

Orkla Health er dynamisk arbejdsplads og er løbende i forandring. Som medarbejder giver dette rig mulighed for at udvikle sig inden for sine arbejdsområder og for at styrke sine faglige kompetencer. Orkla Health er en international koncern, hvor man arbejder tæt sammen med mange nationaliteter, dette giver hverdagen et spændende særpræg med kulturelle forskelligheder. Det er en omskiftelig virksomhed med mange udfordringer men samtidig en stor grad af frihed til at handle. 

 

 



Janne Lundin

Produktchef Janne Lundin
Jeg er udlært farmakonom og startede i Orkla Health A/S i august 2008 som produktchef i marketingafdelingen.

Mit første indtryk var og er stadigvæk, at Orkla Health er en stor, dynamisk og ambitiøs virksomhed, hvor alle er afhængige af hinanden og arbejder godt sammen. Der er stor respekt for hinandens arbejdsopgaver. Alle er lige vigtige – høj som lav. Lige fra første dag har jeg oplevet et rigtig godt sammenhold. Man tager ansvar for hinanden både arbejdsmæssigt og socialt, og humoren trives i bedste velgående.

I mit job som produktchef har jeg et meget varierende job, som kræver et tæt samarbejde på tværs af organisationen. Dette er noget, som jeg sætter stor pris på.

For mig er Orkla Health en spændende og udfordrende arbejdsplads, der ikke blot har skrevet deres værdier ned i en lille bog, men som ren faktisk arbejder med værdierne hver dag, for hele tiden at være nytænkende, tage ansvar og være en attraktiv arbejdsplads og leverandør.

Fordi Orkla Health er en international virksomhed, er der mulighed for at møde kollegaer fra andre lande, hvilket giver mange positive udfordringer og oplevelser. Orkla Brand Academy er et godt eksempel på de uddannelsesmuligheder, Orkla Health tilbyder, og hvor man møder kollegaer fra andre lande.

Da jeg altid har haft stor interesse for sundhed, er jeg glad for, at jeg kan kombinere min interesse med mit arbejde. Bliver arbejdsdagen lidt for hård, så kan jeg jo altid slutte af med at gå ned i træningsrummet og ”slappe lidt af” med en spinningstur på cyklen.



Gitte DreyerGitte Dreyer

Produktionsassistent 
Jeg er udlært farmakonom og startede i firmaet i april 2002 som kontrolassistent i produktionen. I oktober 2005 søgte jeg nye udfordringer men kom hurtigt til at savne livet i Orkla Health. Da der blev mulighed for at tiltræde en tilsvarende stilling men med udvidede kompetencer, blev fristelsen til at vende "hjem" for stor. Jeg savnede den frie og uformelle omgangstone. 

Jeg har siden oktober 2008 arbejdet som produktionsassistent i Production Support afdelingen.

Firmaet har været igennem en stor og positiv udvikling, siden sidst jeg var her.

Min stilling som produktionsassistent indebærer batchopgørelser/-gennemgang, og som dokumentkoordinator har jeg ansvaret for al dokumentation i produktionsafdelingen.

Det er meget spændende at følge produktionen fra råvare til færdige tabletter, og der er mange udfordringer undervejs i processen. Der er kommet mange nye arbejdsopgaver til, hvilket gør arbejdet endnu mere spændende. Arbejdet er meget afvekslende - ingen dage er ens, og jeg trives bedst ved at have mange bolde i luften. 



Anita Reumert Anita Reumert

Pakkeassistent og tillidsrepræsentant
Jeg har været ansat som pakkeassistent i 9 år fyldeafdelingen, hvor vi pakker flydende produkter fra 30 ml til 1000 ml.
Sidste år blev jeg valgt som tillidsrepræsentant for pakkerimedarbejderne. Det er en arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver, som gør, at ikke alle dage er ens.

Jeg er glad for at være her, da det er et firma i stor udvikling med mange nye spændende opgaver. Der er en god atmosfære i huset - og en sjov/uformel tone blandt kollegaer.

Der er mulighed for at den enkelte medarbejder kan komme på kurser og forny sig. 

Tip en ven Føj til favoritter
  udskriv
Forside    Nyheder & Presse    Produkter    Job    In-licensing    Om Orkla Care    Kontakt   www.Orkla.no
Copyright Orkla Care • Orkla Care A/S • Industrigrenen 10 • 2635 • Ishøj • CVR nummer 16 17 35 92 • reception@orklacare.dk Webudvikling af: www.assist2net.no
W3C XHTML 1.0 W3C CSS Level 2
mailto:reception@orklacare.dk Sitemap Forside